Sprawdź naszą ofertę

Diagnoza i terapia

 • jąkania ( wykorzystanie cyfrowego korektora mowy)
• zaburzeń mowy
• zaburzeń integracji sensorycznej
• zaburzeń koncentracji uwagi
• problemów w nauce
• problemów wychowawczych
• dysleksji
• ADHD
• Autyzmu
• CAPD (Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego)
• Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (zajęcia wspomagające i terapeutyczne)

 • integracji sensorycznej SI
• terapia autyzmu (Metoda Krakowska/ Metoda Opcji)
• terapia logopedyczna
• terapia zaburzeń koncentracji i uwagi 
• terapia niepowodzeń szkolnych
• terapia zaburzeń zachowania i problemów emocjonalnych
• trening zachowań asertywnych
• diagnoza i teapia psychologiczna
• terapia pedagogiczna (dysleksja)
• rehabilitacja ruchowa (terapeuta NDT Bobath)
• zajęcia korekcyjno- kompensacyjne (wady postawy, płaskostopie)
• terapia słuchowa dr Johansena
• terapia słuchowa Tomatisa
• trening słuchowyGoBRAIN\ FL&F (wykorzystanie technologii multimedialnej)
• Neuroakustyczny TreningMózgu SAS

Zajęcia z psychologiem klinicznym

Oferta zajęć warsztatowych dla uczniów /możliwość przeprowadzenia na terenie szkół.

 • Czas trwania: 3×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie gimnazjów

 • Czas trwania: 2×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie klas I gimnazjów oraz szkół podstawowych

 • Czas trwania: 2×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie gimnazjów oraz starszych klas szkół podstawowych

 • Czas trwania: 2×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie gimnazjów oraz starszych klas szkół podstawowych

 • Czas trwania: 2×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie gimnazjów oraz starszych klas szkół podstawowych

 • Czas trwania: 3 godz.
• Odbiorcy: uczniowie klas I-III szkół podstawowych

 • możliwość konsultacji z pedagogiem i psychologiem prowadzącymi zajęcia
• skarbnica pomysłów na zabawy z dzieckiem
• umożliwienie dziecku stymulujących kontaktów z rówieśnikami.

Teacher sitting in classroom
Teacher at work
education

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń i umów się na wizytę!

Trening umiejętności społecznych (TUS) dla dzieci od 6 do 14 roku życia

Zajęcia dedykowane są dzieciom z trudnościami w funkcjonowaniu społecznym, takimi jak:
  • Trudności w kontaktach z rówieśnikami
  • Nietolerancja krytyki
  • Trudności w dostosowaniu się do zasad i norm społecznych
  • Nieśmiałość i wycofanie
  • Trudności w przeżywaniu i regulacji emocji
  • Trudności wynikające z zaburzeń ze spektrum autyzmu
  • Bardzo ważne jest dla nas aby zajęcia były jak najbardziej efektywne, a ich efekty trwałe, dlatego program zajęć dopasowywany jest do potrzeb aktualnej grupy
  • Kameralne grupy: od 6 do 8 osób
  • Podział na 3 grupy wiekowe: 6-8, 9-11 i 12-14
  • Grupy będą miały charakter zamknięty, co oznacza, że grupa będzie miała stały skład i wszyscy uczestnicy zaczynają w jednym momencie
  • Spotkania w roku szkolnym 2023/2024 będą obywać się w każdą środę, a optymalna liczba spotkań wynosi 12 lub więcej – REKRUTACJA TRWA
  • Zasady te pozawalają na optymalne rozwijanie umiejętności w bezpiecznej atmosferze
  • mgr Olga Szymańska – psycholożka, certyfikowana trenerka TUS, diagnosta w trakcie szkolenia

Trening umiejętności społecznych pozwala na kształtowanie zachowań prospołecznych, uczy rozwijania sieci wsparcia społecznego i pomaga w zapobieganiu agresji, jest też idealnym uzupełnieniem terapii psychologicznej, pozwalającym na utrwalanie nowych wzorów zachowań poza spotkaniami z psychologiem lub psychiatrą.

 

Zajęcia grupowe dla dzieci w wieku od 0 do 5 lat z rodzicami z podziałem na 4 grupy wiekowe

 •  pragnących świetnej zabawy wśród rówieśników pod okiem mamy (ODKRYWCY)
•  przygotowujących się do roli samodzielnego przedszkolaka (ODWAŻNE SMYKI) 
•  szykujących się do podjęcia nauki w szkole (MALI GENIUSZE) 
•  lubiących muzykowanie ( MALI MUZYCY )

• funkcjonowania poznawczego 
      • umiejętności społecznych 
      • rozwój emocjonalny 
       • usprawnienie komunikacji, języka i mowy oraz motoryki.

 • zagrożonych wystąpieniem nieprawidłowościami w rozwoju
• z zaburzenia rozwoju
• z opóźnionym rozwojem mowy
• zaburzeniami kompetencji językowych
• z zaburzeniami zachowania

przygotowujących się do podjęcia nauki w szkole 
       • ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (ryzyko dysleksji, dysleksja)
       • ze spektrum zaburzeń autystycznych- wczesna interwencja 
       • z zaburzonym rozwojem mowy
       • z deficytami rozwojowymi 
       • z zakłóconym rozwojem lateralizacji i problemami motorycznymi W trakcie zajęć stosowane są nowoczesne
         pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz programy multimedialne.

Właściwe zajęcia terapeutyczne poprzedzone są wnikliwą obserwacją profilu rozwojowego dziecka pozwalającą precyzyjnie ocenić trudności i obszar zaburzeń dziecka.
Zajęcia dla dzieci są prowadzone w formie zabawy i dostosowane są do ich potrzeb i możliwości, wpływają na rozwój mowy,
kompetencji językowej, wzbogacenie zasobu słownictwa i jednocześnie zapobiegają pojawieniu się wad wymowy i głosu.
 
Gabinety są wyposażony w specjalistyczne programy komputerowe i sprzęt, pomoce i akcesoria wspierające terapeutę i
pacjenta w procesie diagnostyczno-terapeutycznym.
Warunkiem prowadzenia terapii jest dokonanie wnikliwej diagnozy umożliwiającej zaplanowanie skutecznego planu terapii.

Teacher school
Teacher and little girl, or mom and daughter. Homeschooling concept

Skontaktuj się z nami!

Zadzwoń i umów się na wizytę!