- Strona główna
- Oferta
Sprawdź naszą ofertę
Diagnoza i terapia
• jąkania ( wykorzystanie cyfrowego korektora mowy)
• zaburzeń mowy
• zaburzeń integracji sensorycznej
• zaburzeń koncentracji uwagi
• problemów w nauce
• problemów wychowawczych
• dysleksji
• ADHD
• Autyzmu
• CAPD (Centralne Zaburzenia Przetwarzania Słuchowego)
• Dzieci ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (zajęcia wspomagające i terapeutyczne)
• integracji sensorycznej SI
• terapia autyzmu (Metoda Krakowska/ Metoda Opcji)
• terapia logopedyczna
• terapia zaburzeń koncentracji i uwagi
• terapia niepowodzeń szkolnych
• terapia zaburzeń zachowania i problemów emocjonalnych
• trening zachowań asertywnych
• diagnoza i teapia psychologiczna
• terapia pedagogiczna (dysleksja)
• rehabilitacja ruchowa (terapeuta NDT Bobath)
• zajęcia korekcyjno- kompensacyjne (wady postawy, płaskostopie)
• terapia słuchowa dr Johansena
• terapia słuchowa Tomatisa
• trening słuchowyGoBRAIN\ FL&F (wykorzystanie technologii multimedialnej)
• Neuroakustyczny TreningMózgu SAS
Zajęcia z psychologiem klinicznym
Oferta zajęć warsztatowych dla uczniów /możliwość przeprowadzenia na terenie szkół.
• Czas trwania: 3×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie gimnazjów
• Czas trwania: 2×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie klas I gimnazjów oraz szkół podstawowych
• Czas trwania: 2×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie gimnazjów oraz starszych klas szkół podstawowych
• Czas trwania: 2×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie gimnazjów oraz starszych klas szkół podstawowych
• Czas trwania: 2×2 godz. dydakt.
• Odbiorcy: uczniowie gimnazjów oraz starszych klas szkół podstawowych
• Czas trwania: 3 godz.
• Odbiorcy: uczniowie klas I-III szkół podstawowych
• możliwość konsultacji z pedagogiem i psychologiem prowadzącymi zajęcia
• skarbnica pomysłów na zabawy z dzieckiem
• umożliwienie dziecku stymulujących kontaktów z rówieśnikami.



Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń i umów się na wizytę!
Trening umiejętności społecznych (TUS) dla dzieci od 6 do 14 roku życia
- Trudności w kontaktach z rówieśnikami
- Nietolerancja krytyki
- Trudności w dostosowaniu się do zasad i norm społecznych
- Nieśmiałość i wycofanie
- Trudności w przeżywaniu i regulacji emocji
- Trudności wynikające z zaburzeń ze spektrum autyzmu
- Bardzo ważne jest dla nas aby zajęcia były jak najbardziej efektywne, a ich efekty trwałe, dlatego program zajęć dopasowywany jest do potrzeb aktualnej grupy
- Kameralne grupy: od 6 do 8 osób
- Podział na 3 grupy wiekowe: 6-8, 9-11 i 12-14
- Grupy będą miały charakter zamknięty, co oznacza, że grupa będzie miała stały skład i wszyscy uczestnicy zaczynają w jednym momencie
- Spotkania w roku szkolnym 2023/2024 będą obywać się w każdą środę, a optymalna liczba spotkań wynosi 12 lub więcej – REKRUTACJA TRWA
- Zasady te pozawalają na optymalne rozwijanie umiejętności w bezpiecznej atmosferze
- mgr Olga Szymańska – psycholożka, certyfikowana trenerka TUS, diagnosta w trakcie szkolenia
Trening umiejętności społecznych pozwala na kształtowanie zachowań prospołecznych, uczy rozwijania sieci wsparcia społecznego i pomaga w zapobieganiu agresji, jest też idealnym uzupełnieniem terapii psychologicznej, pozwalającym na utrwalanie nowych wzorów zachowań poza spotkaniami z psychologiem lub psychiatrą.
Zajęcia grupowe dla dzieci w wieku od 0 do 5 lat z rodzicami z podziałem na 4 grupy wiekowe
• pragnących świetnej zabawy wśród rówieśników pod okiem mamy (ODKRYWCY)
• przygotowujących się do roli samodzielnego przedszkolaka (ODWAŻNE SMYKI)
• szykujących się do podjęcia nauki w szkole (MALI GENIUSZE)
• lubiących muzykowanie ( MALI MUZYCY )
• funkcjonowania poznawczego
• umiejętności społecznych
• rozwój emocjonalny
• usprawnienie komunikacji, języka i mowy oraz motoryki.
• zagrożonych wystąpieniem nieprawidłowościami w rozwoju
• z zaburzenia rozwoju
• z opóźnionym rozwojem mowy
• zaburzeniami kompetencji językowych
• z zaburzeniami zachowania
przygotowujących się do podjęcia nauki w szkole
• ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się (ryzyko dysleksji, dysleksja)
• ze spektrum zaburzeń autystycznych- wczesna interwencja
• z zaburzonym rozwojem mowy
• z deficytami rozwojowymi
• z zakłóconym rozwojem lateralizacji i problemami motorycznymi W trakcie zajęć stosowane są nowoczesne
pomoce dydaktyczne, instrumenty muzyczne oraz programy multimedialne.
Właściwe zajęcia terapeutyczne poprzedzone są wnikliwą obserwacją profilu rozwojowego dziecka pozwalającą precyzyjnie ocenić trudności i obszar zaburzeń dziecka.
Zajęcia dla dzieci są prowadzone w formie zabawy i dostosowane są do ich potrzeb i możliwości, wpływają na rozwój mowy,
kompetencji językowej, wzbogacenie zasobu słownictwa i jednocześnie zapobiegają pojawieniu się wad wymowy i głosu.
Gabinety są wyposażony w specjalistyczne programy komputerowe i sprzęt, pomoce i akcesoria wspierające terapeutę i
pacjenta w procesie diagnostyczno-terapeutycznym.
Warunkiem prowadzenia terapii jest dokonanie wnikliwej diagnozy umożliwiającej zaplanowanie skutecznego planu terapii.


Skontaktuj się z nami!
Zadzwoń i umów się na wizytę!